İADE ŞARTLARI

Kargo ve iade şartları nelerdir?

silebezi.com.tr, Türkiye sınırları içerisinde bulunan tüm illere verdiğiniz her 100 ₺ ve üzeri siparişlerde Yurt içi firması aracılığı ile ücretsiz kargo servisi sunar. İade/değişim taleplerinizde üründen kaynaklı bir durum olduğunda kargo bedeli silebezi.com.tr' ye aittir. Bu hizmetimizden yararlanabilmeniz için bizlere göndereceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo firması ile göndermeniz gerekir. Yurtiçi Kargo firması dışında başka bir kargo firması aracılığı ile gönderilen kargoların ücretleri silebezi.com.tr tarafından karşılanmamaktadır. Ürünlerimizin tümü indirimli olduğundan sizlere bu indirimleri sürekli yansıtabilmek için diğer iade ve değişim taleplerinde kargo ücreti Müşteri' ye aittir. Bu durumlarda kargo ücretini ürünü gönderirken ödeyebileceğiniz gibi, anlaşmalı kargo firmamızdan indirimli tutar ile müşteri numaramız ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Karşı ödemeli yaptığınız gönderilerde üründe bir kusur olmadığı hallerde sitemizde geçerli kargo bedeli müşteriye iade edilecek tutardan düşülecektir.

Gönderim yaparken Yurtiçi Kargo şubesine, alıcı olarak Eliş Şile Bezi Tekstil Ticaret - Hasan Kayan' nın müşteri numarasını vermeniz ve gönderinizi dosya olarak yapmanız gerekmektedir. Bu şekilde gönderilmeyen kargolarda anlaşmalı tutarın üzerinde çıkacak ekstra kargo bedeli müşteriye aittir ve iade edilecek tutardan düşülecektir.

 

*Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler


Taşıma sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmamalı ve taşıma şirketine hasar ile ilgili bir tutanak tutulmalıdır. Ürüne zarar vermeyecek şekilde kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir. Fakat tarafınızdan teslim alındıktan sonra taşıma firması görevini yerine getirdiği kabul edilmiş sayılacaktır. Kabul edilmeyen ürünün hasar tutanağı tarafınızdan mağazamıza ulaştırıldıktan sonra, Mağazamız en kısa süre içinde ürünün yenisini size en sağlıklı şekilde ulaştıracaktır.

 

* Hatalı Ürünler


Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren e-maili  [email protected]  adresine gönderiniz. İade gerekçeniz uygun görülürse faturayı iade edilen ürün ile birlikte mağazamıza gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir; İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır

 

Yurtiçi Kargo Müşteri Numaramız: 334230107 (Eliş Şile Bezi Atakent Şubesi / Yurtiçi Kargo Esenevler Şubesi)

 

Satın aldığım ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

 

silebezi.com.tr' den satın aldığınız ürün/ürünlerden memnun kalmazsanız, kullanmamak şartıyla elinize ulaştıktan sonra yedi (7) gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade işleminin yapılabilmesi için iade edilecek ürünlerin; hiç kullanılmamış, zarar görmemiş, tekrar satılabilirliği bozulmamış, etiketi zarar görmemiş ve beraberinde gönderilen kutu ve aksesuarlarına zarar gelmemiş olması gerekir. Belirtilen şartlara uygun olmayan ürünlerin iade/değişim işlemleri gerçekleştirilememektedir. Bundle (Birden fazla ürünün bir arada gruplanıp tek seferde satılması) ürünlerde ürünler tek başına iade edilemez, hepsi birlikte iade edilmelidir.

İade işleminizi başlatabilmek için [email protected] mail adresimizden, +90542 402 15 92 telefon ve  Whatsapp numaramızdan yada faturanızın arka yüzündeki iade & değişim formunu eksiksiz olarak doldurarak, iade etmek istediğiniz ürün/ürünler ile beraber bize gönderilmelidir.

İade etmek istediğiniz ürünleri bize gönderirken; faturanızın tüm nüshalarını da kargo paketinin içerisine koyarak kargolamanız gerekmektedir. Faturası gönderilmeyen ürünlerin iade tutarlarından KDV ve diğer yasal giderler düşülerek iade yapılacaktır.

 

İade işlemi ne zaman yapılır?

 

İade etmek üzere silemoda.com' a göndermiş olduğunuz siparişiniz önce "Kalite Kontrol Departmanı" tarafından kontrol edilir. İade işlemi onaylanan siparişlerin, para iadesi yapıldığına dair size otomatik bir bilgi e-postası gönderilir ve ürün bedeli ödemeyi yaptığınız kredi kartınıza iade edilir.

İadenizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

 

silebezi.com.tr' den satın aldığınız ürün/ürünlerden memnun kalmazsanız eğer kullanmamak şartıyla yedi (7) gün boyunca değişim işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Değişim işleminin yapılabilmesi için değişimi yapılacak ürünlerin; hiç kullanılmamış, zarar görmemiş, tekrar satılabilirliği bozulmamış, etiketi zarar görmemiş ve beraberinde gönderilen kutu ve aksesuarlarına zarar gelmemiş olması gerekir. Belirtilen şartlara uygun olmayan ürünlerin iade/değişim işlemleri gerçekleştirilememektedir. Bundle (Birden fazla ürünün bir arada gruplanıp tek seferde satıldığı) ürünlerde ürünler tek başına iade edilemez, hepsi birlikte iade edilmelidir.

Değişim işleminizi başlatabilmek için [email protected] mail adresimizden, +90542 402 15 92 telefon ve Whatsapp numaramızdan ya da faturanızın arka yüzündeki iade & değişim formunu eksiksiz olarak doldurarak, değişim yapmak istediğiniz ürün/ürünler ile beraber bize gönderilmelidir. Değişim için talep etmiş olduğunuz ürün/ürünler rezerve edilmemektedir, değişim için gönderdiğiniz ürün/ürünlerin kontrolünden sonra talep etmiş olduğunuz ürün stoklarımızda mevcut ise değişimi gerçekleştirilmektedir. Talep etmiş olduğunuz ürün stoklarımızda mevcut değilse talebinize göre alışveriş yapmış olduğunuz kredi kartınıza para iadeniz yapılabilir veya iade edilecek tutar kadar hediye çeki tanımlanabilir bu şekilde istediğiniz zaman bu hediye çekini site içerisinde kullanabilirsiniz.  Ürün bize ulaştıktan sonra 24 saat içerisinde değişim işleminiz yapılarak yeni siparişleriniz kargoya teslim edilerek işleminiz tamamlanır. Tahmini teslimat süremiz iş günü üzerinden hesaplandığı için belirtilen süreye hafta sonu ve resmî tatiller dahil değildir. Bu süreler arasında vermiş olduğunuz siparişleriniz, ilk iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

Değişim işlemi gerçekleştirmek istediğiniz ürünleri bize gönderirken; faturanızın tüm nüshalarını da kargo paketinin içerisine koyarak kargolamanız gerekmektedir.

 

İade/ Değişim için ne kadar ücret ödemem gerekir?

 

silebezi.com.tr' den yapacağınız alışverişlerinizde, iade/değişim işlemlerinizde de ürünün kusurlu olduğu hallerde kargo bedeli silebezi.com.tr' ye aittir. Diğer hallerde müşteriye aittir.

 

İade/değişim taleplerinizde üründen kaynaklı bir durum olduğunda kargo bedeli silebezi.com.tr' ye aittir. Bu hizmetimizden yararlanabilmeniz için bizlere göndereceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo firması ile göndermeniz gerekir. Yurtiçi Kargo firması dışında başka bir kargo firması aracılığı ile gönderilen kargoların ücretleri silebezi.com.tr tarafından karşılanmamaktadır. Ürünlerimizin tümü indirimli olduğundan sizlere bu indirimleri sürekli yansıtabilmek için diğer iade ve değişim taleplerinde kargo ücreti Müşteri'ye aittir. Bu durumlarda kargo ücretini ürünü gönderirken ödeyebileceğiniz gibi, anlaşmalı kargo firmamızdan indirimli tutar ile müşteri numaramız ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Karşı ödemeli yaptığınız gönderilerde üründe bir kusur olmadığı hallerde sitemizde geçerli kargo bedeli müşteriye iade edilecek tutardan düşülecektir.

Gönderilerinizi yaparken Yurtiçi Kargo şubesine, alıcı olarak Eliş Şile Bezi Tekstil Ticaret - Hasan Kayan' nın müşteri numarasını vermeniz ve gönderinizi dosya olarak yapmanız gerekmektedir. Bu şekilde gönderilmeyen kargolarda anlaşmalı tutarın üzerinde çıkacak ekstra kargo bedeli müşteriye aittir ve iade edilecek tutardan düşülecektir.

 

 

Yurtiçi Kargo Müşteri Numaramız: 334230107 (Eliş Şile Bezi Atakent Şubesi / Yurtiçi Kargo Esenevler Şubesi)
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR